VINS DEL BAGES

Singular Blanc VFQ 2019

Esteu davant d’un vi fruit de la supervivència, fruit d’una vinya única que durant més de cent anys ha vist passar la vida i la gent del territori.

per Gerard Escudé Duran, enòleg de Collbaix, 31 de juliol de 2025 a les 10:12 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 31 de juliol de 2025 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquests ceps han viscut història i en formen part. El besavi del Josep M. Claret la va plantar, al capdamunt d’un turonet a tocar de la masia familiar, el 1910. Vinya de macabeu i sumoll, amb ceps esvelts i recargolats, majestuosos i alhora delicats. Raïms escassos però concentrats, mostren l’energia acumulada al llarg del temps. En tastar-lo descobrireu un vi concentrat, ric en matisos i complexitat, amb fruita madura i seca, que us portarà al paisatge d’on surt, una vinya vella de debò, on conviuen fruiters i oliveres, amb bosc. Una vinya única que mereix el reconeixement de Vi de Finca Qualificada (VFQ), el quart de la DO Pla de Bages. Gaudiu-ne… sense presses, s’ho mereix.
                                                                                     
PVP: 32,43 euros
Arxivat a:
Cultura, vins del Bages
Participació