Aquesta informació es va publicar originalment el 18 de febrer de 2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
HOQUEI. El sènior de Primera del Castellet està acusant la falta d’uns entrenaments en una pista en condicions que l’estan relegant a dos punts del descens després d’una primera volta on havia estat entre els cinc primers.
PRIMERA CATALANA “A”
C.P. MASQUEFA 7 – 0 CLUB HOQUEI CASTELLET
El sènior de Primera del Castellet després d’una primera volta on havia estat entre els cinc primers, està acusant una segona volta on la falta d’uns entrenaments en una pista en condicions l’estan relegant a dos punts del descens.
El Castellet va estar lluitant en tot moment per estar dins del partit. A menys de dos minuts per la fi de la primera part el resultat assenyalava un únic gol a favor del locals, però l’ànsia de cercar l’empat va donar lloc a un altre gol del Masquefa que va desequilibrar el Castellet.
La segona meitat no va ser menys diferent. El Castellet va estar en tot moment dins del partit cercant el gol; però en els darrers compassos del matx l’efectivitat del Masquefa va deixar el marcador final en un clar 7-0.
L'equip de Segona catalana del Sant Vicenç va imposar-se clarament al Vilassar.
SEGONA CATALANA
CLUB HOQUEI CASTELLET 11 – 2 VILASSAR H.C.
El sènior de segona va deixar clara la seva superioritat. Partit disputat aquest dissabte on des dels primers minuts els bagencs van mostrar un grup cohesionat i tècnicament molt superior al del maresme.
El tècnic santvicentí Isaac Rodríguez va donar joc a la banqueta i sortida als dos porters per tal de jugar minuts.
El Castellet es situa amb aquest resultat sisè en la taula classificatòria. La propera setmana visitarà el camp del Tona.