Aquesta informació es va publicar originalment el 5 de maig de 2025 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Quan prepareu el vostre kit, a més a més d’unes quantes llaunes de conserva, aigua, un lot, un transistor i la navalla suïssa, no us descuideu d’agafar el número de telèfon del Kursaal, per si cal anul·lar alguna localitat, tot i que potser el teatre ja haurà passat a la història, si és que la història encara existeix. També algun còmic del Manel Fondevila, per passar l’estona. Per exemple:
La crisis està siendo un éxito!. Agafeu també una fona i unes quantes ametlles de la llum (de les d’abans, dures com rocs), per si cal desocupar el refugi d’intrusos imprevistos. Cal no descuidar-se tampoc la targeta del servei de recollida de residus per si, al cap de les 72 hores, cal anar directament al rebuig. En el cas que el confinament sigui domiciliari, anirà bé tenir a mà el
Pou dels darrers deu anys. No pas per fer-hi una rellegida, sinó per quan s’acabin les provisions de paper higiènic, en el cas que en comptes de les 72 hores hàgiu de romandre a casa durant els propers cinc anys.