Portada del núm. 120 de la revista "El Pou de la gallina"
L’espectre de consumidors era ampli i es relacionava amb un estil de viure l’oci i superar la problemàtica emocional de l’època. En parlaven a la revista usuaris anònims, que explicaven les sensacions a l’hora de consumir les anomenades
drogues toves, personal de Creu Roja, el director de l’àrea de Salut Mental de l’Hospital General, Pere Bonet, l’inspector en cap de la comissaria de Manresa, Francisco Alguacil, i Roser Torra, de l’Àrea de Sanitat de l’Ajuntament, que havia posat en marxa, conjuntament amb Bloc, diverses campanyes d’informació destinades a gent jove, sobre aquestes drogues.
Es presentava el nou Cal Jorba
El dia 9 de febrer, l’administrador de la societat Immobitron SL i els arquitectes encarregats de la rehabilitació de Cal Jorba presentaven el projecte per convertir l’edifici en galeries comercials i pisos d’alt estànding. El dia 15, setze parelles de gegants centenaris s’aplegaven a la plaça Major per a la presentació dels gegants vells manresans restaurats, en el marc de la Festa de la Llum administrada per Creu Roja. El dia de la Llum, i al llarg del cap de setmana, unes 50.000 persones visitaven la Fira Medieval de Manresa i, al vespre, un raig làser enviat des de Castellgalí a la rosassa de l’església del Carme evocava el miracle.