Aquesta informació es va publicar originalment el 5 de juliol de 2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Es va fer el 4 de juliol a la Sala d’Actes del Centre Cultural del Casino i dins del cicle "Temes del Pou", que organitza la revista
El Pou de la gallina.
L'acte va comptar amb la presència de
Cristina Belmonte , arqueòloga i assessora turística del Central CAT;
Ignasi Cebrian , president de Meandre;
Sílvia Gratacós , regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Manresa, i
Pere Fons , director de la Fundació Caixa Manresa i coordinador de Món Sant Benet.
Taula rodona juliol 2012 Foto: Jaume Puig
En el mateix acte es va presentar el número d’estiu de la revista
El Pou de la gallina , que es dedica a la cara turística del Bages. D’altra banda, el personatge entrevistat en profunditat en el mateix número és Laia Noguera, poeta, traductora i música.
L’arribada de l’estiu comporta vacances, descans, ganes de sortir i fer activitats que la resta de l’any potser no tenim temps de fer. Manresa i el territori més pròxim a la capital bagenca gaudeixen d’un potencial turístic molt gran per a tots els gustos i totes les edats. Cultura, història, rutes, cases rurals... Un ventall d’ofertes atractives per a persones que hi viuen ben a prop, també per a gent d’altres comarques, i també per a anglesos, finlandesos, americans, i fins i tot indis!
Monestir de Sant Benet de Bages. Foto: Món Sant Benet