Aquesta informació es va publicar originalment el 4 de juliol de 2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La presentació del número 300 del
Pou de la gallina es va fer el passat dimecres, 2 de juliol, a la Sala d'Actes del Centre Cultural del Casino.
Amb l'assistència de persones que han estat vinculades a la revista manresana al llarg dels seus 27 anys, antics i actuals col•laboradors van celebrar la publicació del número 300, que coincideix amb el número d’estiu.
La celebració va ser motiu de trobada de fundadors de la revista el 1987, que tenien la intenció de crear "una nova veu a Manresa", tal com va recordar el periodista Josep M. Oliva. En diferents parlaments, per part de Jaume Puig, president de l'associació editora; Josep M. Oliva; Ramon Fontdevila i Jordi Sardans, antic i actual coordinador, respectivament, es va fer un breu balanç de la Manresa que ha retratat el
Pou i es va manifestar, en paraules de Jaume Puig, la voluntat que aquest treball "no quedi només relegat a les hemeroteques". El repàs als anys retratats inevitablement constatava el pas del temps per la ciutat i la mateixa revista, per la qual Jaume Puig comptava que hi han passat un centenar de col•laboradors, als qui va estendre un agraïment. En acabat, es va fer el ja tradicional brindis pel futur de la publicació, sobre la qual Ramon Fontdevila va augurar, en un gest de complicitat als assistents, que duraria "fins al dia del Judici Final, a la tarda".
De dalt a baix i d'esquerra a dreta, Jordi Alavedra, Joan Segon, Josep M. Oliva, Jordi Estrada, Conxita Parcerisas, Sílvia Berengueras, Guillem Puig, Jordi Sardans, Isaac Bosch, Annabel Sardans, Lluís Virós, Joan Orriols, Joan Vilamala, Jaume Puig, Joan Piqué, Ramon Fontdevila i Lluís Cuberes.