Tous Manresa?

per Ferran Sardans, 19 de desembre de 2012 a les 02:29 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 19 de desembre de 2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
BÀSQUET ACB. El proper 1 de gener el Bàsquet Manresa es quedarà sense el seu patrocinador principal, Assignia, que passarà a ser un patrocinador secundari. Arran d’aquesta situació ha nascut a Internet una campanya perquè l’espònsor del club en aquest context alarmant sigui l’empresa manresana Tous. Descobreix detalladament els ingressos de l'empresa manresana, que en l’actualitat compta amb gairebé 400 botigues en 45 països.El proper 1 de gener el Bàsquet Manresa es quedarà sense el seu patrocinador principal, Assignia, que passarà a ser un patrocinador secundari. L’acord entre les dos parts inclou que l’empresa d’infraestructures aboni la resta de diners que tenien pactats i que ara no poden pagar en els propers dos anys. Bàsquet Manresa serà el nom de l’equip tan bon punt comenci l’any 2013, a l’espera de trobar un nou patrocinador.

Arrel d’aquesta situació ha nascut a Internet una campanya perquè l’espònsor del club en aquest context alarmant sigui l’empresa manresana Tous.

El creador del bloc és Alfons Rodríguez, soci del Bàsquet Manresa “de tota la vida”. El seu primer dia, 296 persones van clicar "m’agrada" a la pàgina de Facebook de la iniciativa.

L’encapçalament del bloc manifesta: “#volemTOUSmanresa és una campanya popular moguda a nivell personal per salvar el Bàsquet Manresa amb la marca referent i de la que ens sentim orgullosos, TOUS”.

A més, a l’entrada que data del 18 de desembre, Rodríguez assegura: “Tots estimem el Bàsquet Manresa i tots estimem a TOUS, sent una de les marques que porta el nom de Manresa per tot el món. Per què no ser valents i atrevir-nos a demanar que s’uneixin aquestes dues forces? Necessitem ajuda. Creiem bonic, màgic i just que TOUS sigui qui permeti que Manresa segueixi gaudint del bàsquet de primera i sobretot, tingui l’oportunitat de seguir brillant arreu com una de les seves joies”, manifesta el creador de la iniciativa.

Rodríguez proposa que, per Facebook i Twitter, se li facin arribar els motius que portin a defensar aquesta idea: “TOUS pot ser -i humilment creiem- que ha de ser el patrocinador del Manresa. El meu compromís és reunir-los tots al blog de la campanya i convertir-los en una esperançadora carta als Reis, a TOUS”, apunta.

Tous va néixer l’any 1920 de la mà de Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa Mas, que van obrir un petit taller de reparacions de rellotgeria a Manresa. El 1965 Salvador Tous i Rosa Oriol es van casar i van prendre el relleu del negoci familiar, que l’any 1985 va donar a llum al característic osset, que marca l’inici de l’expansió nacional. Onze anys després l’empresa va obrir la seva primera botiga internacional. El 2004 Tous havia assolit els 200 punts de venda i va obrir botigues a París i Nova York. L’empresa manresana ha format un estil de joieria basat en el concepte joia-moda i en l’actualitat compta amb gairebé 400 botigues en 45 països.

És una de les grans empreses nacionals, com demostren els seus ingressos:




Participació